2009年8月15日星期六

雨过天晴

[ U think properly by urself..if u are not truely love me,then u do not need to force ur own to continue our relation..
I'm also won't ask u to do the thing that u don't want to do.I know i'm not better than her..But Please,don't hurt me even 1 time. ] [ 如果你对我没有任何感觉,如果你并不喜欢我,那你不需要勉强你自己来跟我在一起,不喜欢可以直接跟我说,我也不会勉强你去做你不愿意做的事情。我知道我不够她好,不够她优秀,但是请你不要伤害我,一次都不要。 ]

'' Sorry,I know i'm hurting you from so long time ago..sorry ''

[ So? ]

'' Wont let u hurt anymore.. ''


[ What is the meaning? ]

[ Please...tell me the full sentences or real meaning... ]

'' Tell me the truth.Is it u feel so unhappy and suffer when together with me? ''

....
还以为自己已经忘了心痛的感觉是什么,眼泪的味道是什么....
但是,很庆幸答案是相反的..是该为自己感到开心的吗?需要鼓掌鼓掌来证明自己还是一个有知觉的人吗?
昨晚 手里握着电话,躺在床上,到最后连接通了来电也说不出话来....崩溃了。
后来才发现这次的眼泪,是因为心太痛太痛的关系,所以变成苦涩的。
不过,大雨过后总会有晴天。

没有评论:

发表评论